Gastenboek

Hier kunt u als bezoeker een bericht achterlaten !

Re: Gastenboek

Bericht door jose »

Hallo
Ik ben Jose en heb mijn zus Els verloren aan k.....
ik mis ze ontzettend !! Ze was nog maar net 46 veel te jong dus .
Ik vind het moeilijk om hier mee om te gaan en terwijl ik dit schrijf rollen de tranen al over me wangen.Het is inderdaad net of er een stuk van je af gescheurd is . Wat moet ik nu.

Re: Gastenboek

Bericht door Reggy »

Hallo ik ben Hans 56 jaar net nieuw op dit forum en ben in 2016 mijn broer rien verloren aan een hartstilstand en mis hem ontzettend veel.
Ik heb bijna alles met hem samen gedaan.
groetjes Hans

Re: Gastenboek

Bericht door reggy »

Hallo Ik heb hier gisteren een reactie geplaatst en wilde later nog meer plaatsen maar dat lukte niet, ik krijg berichten terug dat of het een of het ander niet goed is terwijl ik zeker weet dat alles klopt. Wat is er aan de hand????

Naam Tweelingbroer: Ron
Overleden op: 08 feb 2007
Locatie: Nieuwegein
Contacteer:

Re: Gastenboek

Bericht door Frans »

Beste Reggy,
Dat komt omdat je dit bericht plaatst in het gastenboek!
Om spam en andere ongewenste berichten te voorkomen moeten berichten in het gastenboek goedgekeurd worden voor ze zichtbaar worden gemaakt voor leden en gasten.
Lotgenoten plaatsen hun berichten in het lotgenoten forum, die berichten worden niet gecontroleerd.
Ik hoop dat het hiermee duidelijk is.
Met vriendelijke groet,
Frans.

Re: Gastenboek

Bericht door Robtwin »

Ik ben rob, heb dit jaar recentelijk mijn eeneiige tweelingbroer verloren, was in juli 2019, fijn dat ik ervaringen van lotgenoten kan lezen, veel herkennings punten gezien.

Re: Gastenboek

Bericht door Twins »

Ook ik heb zo kort nog maar (30-7-2019) mijn tweelingzus verloren. Het is soms nog niet te bevatten. Pfff wat een gemis..pijn

Plaats reactie