Gastenboek

Hier kunt u als bezoeker een bericht achterlaten !
Naam Tweelingbroer: Ron
Overleden op: 08 feb 2007
Locatie: Nieuwegein
Contacteer:

Gastenboek

Bericht door Frans »

Welkom op het Tweeling Alleen gastenboek.
In dit onderwerp dat dienst doet als gastenboek kunt u als bezoeker een bericht of reactie achterlaten.
Om dat te doen klikt u op de knop: “Plaats reactie”, u kunt dan uw reactie schrijven, om te laten zien dat u een echt mens bent en geen spam-bot dient u ook voor het verzenden de juiste woorden naar de juiste kolommen te slepen.
U kunt als gast geen nieuwe onderwerpen starten, ook zal uw bericht eerst door een medewerker bekeken en gekeurd worden voordat het zichtbaar wordt gemaakt !
Dat kan even duren.
Wij wensen u een goed bezoek aan ons forum en onze site, als u nog vragen heeft die u liever persoonlijk wilt stellen, klikt u dan onder aan de pagina op “contact”, dan opent uw mailprogramma en kunt uw mail naar het beheer versturen.

Re: Gastenboek

Bericht door Miryam Jansson »

Ik ben zelf geen lotgenoot, heb wel dierbare verloren, kwam hier toevallig langs.
Ik wilde wel even laten weten dat ik het een goed initiatief vind !
En wens jullie veel succes toe.
Sterkte gewenst, Miryam

Re: Gastenboek

Bericht door Marianne »

Hallo,
18 januari is mijn tweelingzus plotseling overleden, ik voel me zo alleen....

Re: Gastenboek

Bericht door Hennie M »

.....en er zijn geen woorden om je een beetje troost te bieden. Fijn dat je deze site gevonden hebt waar je misschien wat herkenning vind.
En hopenlijk lieve mensen in je omgeving die jou stevig vast willen houden.

Re: Gastenboek

Bericht door Marijke »

Hallo allemaal,
Ik ben Marijke,en heb mijn tweelingbroer Sjaak 24 Oktober 2006 verloren aan k****r.Het is heel snel gegaan,in April kregen we te horen dat hij k****r had,en in Oktober viel het doek.Omdat mijn man ook k****r kreeg,ben ik maar door en door gegaan,nu kan ik niet meer,mijn lichaam zegt,stop nu is het genoeg,dus nu heb ik tijd om te denken,en ik voel mij alleen

Re: Gastenboek

Bericht door Hennie M »

.........En dus eindelijk aan verwerken toe kan komen .
Welkom Marijke

Re: Gastenboek

Bericht door Margreet Kelder »

Mijn tweelingbroer en ik gingen samen 8 januari 2007 naar de dokter en 9 maart 2007 heeft hij voor euthanasie gekozen. Ik ben alleen over gebleven en nu na bijna een jaar vind ik het steeds moeilijker worden. Alleen over blijven uit een gezin van 5....is zo zwaar en ik moet nog 49 jaar worden. Ik zou graag in contact komen met mensen net als ik na tweelingalleen ook alleen is....warme groet en allemaal heel veel sterkte met alles!

Re: Gastenboek

Bericht door Samoth Grutlson »

Beste Marijke, Margreet en Marianne. Ik wens jullie heel veel moed en sterkte toe bij het verlies van julie tweelingbroer of zus. Mijn tweelingbroer Tommy is 10 jaar geleden op 21-jarige leeftijd omgekomen bij een auto-ongeval. Ondertussen ben ik dus 31 en ik mis hem nog elke dag.
Mijn rouwproces is zeer moeilijk verlopen en heeft m'n leven drastisch veranderd.
Groetjes,
Samoth

Re: Gastenboek

Bericht door Marijke »

Hallo allemaal,iedereen heel veel sterkte met het verlies van jullie tweelinghelft,Margreet en Marianne staan nog meer aan het begin dan ik,dus extra kracht voor jullie.
Liefs,Marijke

Re: Gastenboek

Bericht door Corrine »

Wauw, wat een prachtige site zeg! Ik ben hier via via terecht gekomen, omdat ik net als vele bezoekers van de site, 'alleen' tweeling ben. Mijn tweelingbroertje Jan-Jaap* is 22 jaar geleden vlak voor onze geboorte overleden, door complicties met zijn navelstreng. Ik heb hem nooit gekend, en toch mis ik hem zo.. Ik ben de helft van een tweeling, maar er is niemand die dat aan me ziet en me daarin begrijpt. Dat maakt het onbegrip vanuit mijn omgeving ook heel groot...

Liefs,
Corrine

PS: Jan-Jaap* en ik hebben onze eigen website; http://tweelingzusje.punt.nl/

Plaats reactie