Gastenboek

Hier kunt u als bezoeker een bericht achterlaten !

Re: Gastenboek

Bericht door Nelly Brouwers »

Afgelopen oudjaarsdag heb ik mijn tweelingzus Marij af moeten geven aan de gevolgen van k****r. We zijn (waren) een eeneiige tweeling en niemand kent haar zolang als ik, vanuit de moederschoot terwijl niemand wist dat we met tweeën waren.
11 December kreeg ze te horen dat ze ziek was maar dat ze met behandeling 80 jaar zou kunnen worden. Helaas hadden ze het mis en binnen 6 weken hebben we haar af moeten geven en dat doet zeer!
Ze was pas 59 jaar en het voelt alsof ik een stuk van mezelf mis.
Mijn verdriet is zo groot dat het lijkt of ik alleen maar kan huilen terwijl ik zoveel mooie dingen om mij heen heb waar ik van wil genieten tot in de lengte der dagen!
Muziek is emotie en bij iedere plaat die ik hoor is er wel iets wat me aan haar doet denken.
Foto's laten me telkens weer huilen en toch wil ik ernaar kijken.
Het is nog zo kort maar het gemis wordt iedere dag groter en groter en ik vraag me af of ik er ooit mee om kan gaan!
Fijn dat ik, na wat gezoek,deze site vond om mijn gevoelens op papier te kunnen zetten en te delen met mensen die hetzelfde moeten meemaken.
Hopelijk lezen andere mensen dit ook en begrijpen ze een beetje hoe ik me voel al zal dat nooit hetzelfde zijn als het in werkelijkheid voor mij is...........
Dag Marij, misschien lees je dit ook..............

Re: Gastenboek

Bericht door Nelly Brouwers »

Mijn praatmaatje, dat was jij,
Mijn klankbord, dat was jij,
Mijn andere helft, dat was jij,
Mijn spiegel, dat was jij.

Nu moet ik verder, zonder jouw
Geen praatje meer met jouw,
geen weerklank meer van jouw,
maar als ik in de spiegel kijk,
dan zie ik je weer.

En hoeveel pijn het ook doet,
met al de mensen om mij heen,
en jouw spiegelbeeld,
wordt het een beetje draaglijk,
als je maar weet,

Re: Gastenboek

Bericht door frank holthuysen »

hallo ik ben frank ben zelf ook een tweeling die een tweeling broer verloren heeft
hier mijn verhaal

ik was met met mijn broer rob op vakantie in oosten rijk waar hij in da slaap een epeleptie aanval kreeg ik wert er wakker van en zag hem daar liggen en zag dat hij aan het stikken was
ik dag geen moment en draaide hem om zo dat hij weer kon gaan ademen
en toen hij wakker wert vertelde ik het hem
hij schrok er van en en toen we trug waren van de vakantie maakte hij een afspraak met de huisarts en kon gelijk komen en hij stuurde hem ook naar het zieken huis voor een onder zoek
maar ja we moesten ook weer naar het werk
een paar weken gingen voor bij
op 11 oktober 2011 moesten we ook naar het werk en rob kwam me niet op halen dus ik belden hem op kreeg geen gehoor
en liep meteen naar zijn flat toe en belde aan de voor deur en weer geen gehoor dus toen wert ik bang van dat van oosten reik liep naar mijn ouders toe om de sleutels te pakken en liep naar binnen
en toen zag ik hem daar liggen in ben en belde meteen de 0611
de zieken wagen en de ziekenhuis arts kwam er meteen er aan en ver telden dat ze niets meer konden doen en dat mijn tweeling broer rob dood was rob was maar 39 jaar oud

Re: Gastenboek

Bericht door Henri Overtoom »

Het is nu EEN week geleden dat ik mijn tweelingbroer verloor.
Eeneiig en inderdaad alsof er iets is geamputeerd.
Het is nu nog te vers, maar ik zal zeker jullie site regelmatig bezoeken.
En in de toekomst zeker gebruik maken van deze site.

Groet
Henri

Re: Gastenboek

Bericht door Ralf de J »

Mijn broertje is 18 december 2000 overleden na een complicatie bij een long transplantatie. We waren toen elk 20 jaar. Het is k*t ik heb er geen andere woorden voor. Ik loop al jaren vast in het dagelijks leven. ik ben in 2008 begonnen met cognatieve gedrachts terapie na dat ik helemaal was vast gelopen. Dit heeft me niet veel geholpen toen ben ik opgenomen voor enkele dagen op een paaz afdeling, ik heb daar 7 maand therapie gevolgd waaronder rouwverwerking. jaren later en net zo veel antidepressiva ben ik gestopt met de tabletten om mezelf "terug te vinden". Nou kort samen gevat Ik voel me alleen ik weet niet hoe ik hier mee om moet gaan. Heb hier net gelezen over gecompliceerde rouw. Ik heb een gecompliceerde rouw (heb er nu een naam voor).

Re: Gastenboek

Bericht door rietje f »

Ik ben net 3 weken mijn zus verloren en dat doet zo,n pijn dat ik zou willen gillen en brullen en huilen .Ooooo hoe moet ik verderAlleen wijn en slaappiillen houden me op de been . Hoe moet ik verder????

Re: Gastenboek

Bericht door esther k »

Hallo,

Ik ben Esther, mijn tweelingzus Jose is 18 juli overleden aan k****r. Zij is 44 jaar oud geworden. Dit is dus nog vrij kort geleden. Hoop uit dit forum een beetje kracht en energie te halen om dit verlies te dragen

Re: Gastenboek

Bericht door Ad van den Heuve »

nu na meer dan 4 jaar kan ik nog maar nauwelijks naar de site kijken/luisteren zonder tranen in mijn ogen.Vreselijk wat mis ik hem nog steeds zo erg Brand iedere dag een kaarsje voor hem.

Re: Gastenboek

Bericht door hondje m »

Ik ben Alice en ik ben op 8 juli 2011 mijn lieve tweelingzus verloren door een ongeluk, ze was gestikt in een stukje worst en hulp was te laat. Toen ik bericht kreeg dat ze overleden was heb ik zo hard gegild en gehuild. Iedereen gebeld en geschreeuwd, niet mijn zus, niet mijn zus. We waren zo close en ineens was ze er niet meer. Ze liet drie kindjes achter. Jaren heb ik gehuild en weinig geslapen omdat ik haar heel erg mis en onze band. Het was heel speciaal tussen ons en dat was weg. Heb zelf momenten gehad dat ik hier niet meer wilde zijn maar bij haar. Voel me sinds het verlies zo leeg en een soort van handicap (er ontbreekt iets)
Nu ben ik mezelf een beetje kwijt. Alles deelde ik met haar echt alles. Weet soms niet meer wie ik ben en kan de laatste tijd geen keuzes maken. Wil de dingen behouden zoals het was toen ze nog leefde. We zijn uitelkaar getrokken en het zal nooit meer worden wat het was. Dat doet zoveel pijn om te weten dat ik met mijn tweelingzus niet meer de dingen kan doen die we deden!

Re: Gastenboek

Bericht door goetje h »

Hallo,
In de eerste plaats wil ik jullie nog eens van harte danken dat deze site bestaat,heb er al vele malen artikels gelezen. Het doet me steeds deugd die te lezen om me meer begrepen te voelen,mensen(eigenkinderen,en zels echtgenoot zeggen steeds je moet vooruit maar toch(7november)blijft die sterfdag van mijn tweelingzus Veerle een verdomd moeilijke dag.
Via deze weg nog eens onderstrepen dat ik blij ben dat bij jullie in Nederland die site bestaat,hier in Belgie nog niet veel gevonden hieromtrent,maar ik heb steun en toeverlaat om hier bij jullie af en toe wat neer te pennen,groetjes Goetje

Plaats reactie