Om lid te worden moeten een paar stappen ondernomen worden.
De eerste keer dient u te registreren, dat doet u door op registreren te klikken.
Dan wordt u gevraagd een gebruikersnaam en wachtwoord (van 6 tekens) op te geven, deze mag u zelf kiezen, ook moet u een e-mail adres opgeven.
Alleen uzelf kent uw wachtwoord.
Na registratie zal een beheerder contact met u opnemen om uw account te activeren, en u in de juiste groep in te delen. Let dus op uw e-mailbox !
Als dat gedaan is kunt u in het vervolg op inloggen klikken, en met uw gebruikersnaam en wachtwoord toegang krijgen.
U kunt zien dat u geactiveerd bent als u uw naam ziet bij de nieuwste gebruiker is:
Wilt u de registratie versnellen, stuur dan direct na het registreren een e-mail naar info @ tweelingalleen.nl met daarin uw (gebruikers) naam, en in welke groep lotgenoten u ingedeeld wilt worden, dit is afhankelijk van de leeftijd van overlijden van uw tweelinghelft.
Lid zijn is natuurlijk Gratis.
Lid worden.
Re: Lid worden.
Hallo ,
Heb inmiddels mijn gegevens weer terug gevonden en kan bij jullie op het forum.
Sorry , maar mijn hoofd is op dit moment een zeef.
Mijn dank. Ria Hogt
Heb inmiddels mijn gegevens weer terug gevonden en kan bij jullie op het forum.
Sorry , maar mijn hoofd is op dit moment een zeef.
Mijn dank. Ria Hogt
Nieuw lid
Hoihoi
Ik ben Ellen uit 010.
Bewustzijn......
Dat gemis loopt nu al 62 jaar met me mee. Het is een rode draad door mijn leven geworden.
Met mooie momenten, maar ook met veel verdriet en gemis.
Het verlies van een tweelingzusje... dat is iets wat je met je meedraagt. Zo diep.
Daarom wil ik zo graag in contact komen met lotgenoten. Mensen die weten hoe dit voelt.
Ik ben een geboren tweeling, maar mijn tweelingzus is stilgeboren. Zij Corrie is tijdens de geboorte overleden. Ze nog gereanimeerd maar helaas is ze overleden. Van mijn ouders kreeg weinig mee, ik heb alles alleen moeten verwerken en oud moeten zoek. Dit is tot heden aardig gelukt.
Nu ben ik ergens bewust van geworden wanneer een familielid overlijdt, voel ik de rouw heel diep.
De dood is mijn trigger. Deze is onlangs weer geactiveerd door het overlijden van mijn nichtje, Judith. Zij is twee weken geleden door een gruwelijk ongeluk in haar huis om het leven gekomen.
Met haar zus, Marese, heb ik goed contact. Zij heeft ons gebeld nadat de politie haar had verteld dat haar zus op een gruwelijke manier is overleden.
Dit is telkens mijn trigger: bij het overlijden van een familielid ook bij dieren die overlijden, voel ik angst en de pijn van verlies.
Het voelt als een diepe verkramping en het komt telkens weer naar boven wanneer er een familielid overlijdt. Na 62 jaar ben ik me hier nu pas van bewust worden.
Herkend iemand dit gevoel?
Ik was dan ook zo blij en opgelucht toen ik dit forum online vond. Ik ben al zolang opzoek naar lotgenoten ......
Liefs,
Ellen
Ik ben Ellen uit 010.
Bewustzijn......
Dat gemis loopt nu al 62 jaar met me mee. Het is een rode draad door mijn leven geworden.
Met mooie momenten, maar ook met veel verdriet en gemis.
Het verlies van een tweelingzusje... dat is iets wat je met je meedraagt. Zo diep.
Daarom wil ik zo graag in contact komen met lotgenoten. Mensen die weten hoe dit voelt.
Ik ben een geboren tweeling, maar mijn tweelingzus is stilgeboren. Zij Corrie is tijdens de geboorte overleden. Ze nog gereanimeerd maar helaas is ze overleden. Van mijn ouders kreeg weinig mee, ik heb alles alleen moeten verwerken en oud moeten zoek. Dit is tot heden aardig gelukt.
Nu ben ik ergens bewust van geworden wanneer een familielid overlijdt, voel ik de rouw heel diep.
De dood is mijn trigger. Deze is onlangs weer geactiveerd door het overlijden van mijn nichtje, Judith. Zij is twee weken geleden door een gruwelijk ongeluk in haar huis om het leven gekomen.
Met haar zus, Marese, heb ik goed contact. Zij heeft ons gebeld nadat de politie haar had verteld dat haar zus op een gruwelijke manier is overleden.
Dit is telkens mijn trigger: bij het overlijden van een familielid ook bij dieren die overlijden, voel ik angst en de pijn van verlies.
Het voelt als een diepe verkramping en het komt telkens weer naar boven wanneer er een familielid overlijdt. Na 62 jaar ben ik me hier nu pas van bewust worden.
Herkend iemand dit gevoel?
Ik was dan ook zo blij en opgelucht toen ik dit forum online vond. Ik ben al zolang opzoek naar lotgenoten ......
Liefs,
Ellen