Dit is geen spiritueel of alternatief Forum!

Informatie over lid worden van Tweeling Alleen.
a.u.b. lezen voor registratie !
Plaats reactie
Naam Tweelingbroer: Ron
Overleden op: 08 feb 2007
Locatie: Nieuwegein
Contacteer:

Dit is geen spiritueel of alternatief Forum!

Bericht door Frans »

Wij merken de laatste tijd dat het regelmatig voorkomt dat mensen uit het spirituele en/of alternatieve circuit zich willen inschrijven en hun ervaringen en diensten willen aanbieden.
Natuurlijk is er niets op tegen als een lotgenoot in zijn verhaal verteld, ik doe aan dit of dat, ik kom hier of daar.
Maar hier passen geen verhalen over spirituele zoektochten, geesten, entiteiten en contacten leggen met overledene !!!
Verhalen daarover, verwijzingen en links daar naartoe zijn niet toegestaan en zullen we verwijderen.
Het aanbieden van diensten en behandelingen met alternatieve therapieën zijn ook niet toegestaan.
Natuurlijk staat het iedereen vrij om zijn of haar weg in het leven te vinden, het internet is groot genoeg om dat elders te vinden en aan te bieden.
Alternatieve Therapeuten die zich onder valse voorwendselen inschrijven zullen worden verbannen!

Tweelingverlies is al zwaar genoeg en wij willen geen associatie met het spirituele en/of alternatieve circuit.

Naam Tweelingzus: Leny
Overleden op: 24 okt 1982
Locatie: Baarn
Contacteer:

Re: Dit is geen spiritueel of alternatief Forum!

Bericht door Cohoo »

Kan me vinden in wat je zegt Frans. Valt me wel op dat je stellig klinkt. Kennelijk heb je minder aangename ervaringen opgedaan. Het is oneigenlijk gebruik van dit forum om je diensten aan te bieden als alternatieve therapeut. Als lotgenoten proberen we elkaar te steunen vanuit een positie van gelijkwaardigheid en betrokkenheid bij elkaar juist omdat we zelf lotgenoten zijn. Als therapeut heeft de relatie per definitie een ongelijkwaardig karakter. Neemt niet weg dat er lotgenoten zullen zijn die het prettig vinden in dit alternatieve circuit 'contact' te leggen. M.i. is het inderdaad belangrijk de doelstelling voor ogen te houden en mensen te stimuleren deze vorm buiten tweeling alleen te zoeken. Elkaar in persoonlijke berichten informeren is een mogelijkheid die wellicht voor sommige lotgenoten een uitlaatklep biedt aan hun enthousiasme.

Naam Tweelingbroer: Ron
Overleden op: 08 feb 2007
Locatie: Nieuwegein
Contacteer:

Re: Dit is geen spiritueel of alternatief Forum!

Bericht door Frans »

Ik kan mij voorstellen dat het nogal stellig overkomt, daar geef ik je gelijk in.
Maar het komt inderdaad voort uit het verleden, en de lotgenoten die al lange tijd lid zijn kunnen het zich vast nog wel herinneren dat er destijds nogal spirituele verhalen en ervaringen werden geplaatst.
Dat gaf toen heel veel onrust onder lotgenoten die zich daar niet mee bezig willen houden, en daar willen wij geen herhaling van. ( je komt het hier zonder enige waarschuwing toch al niet tegen, dat zegt al voldoende )
Dan liever stellig zijn in wat niet kan en uitzonderingen die passend zijn toelaten, dan het tweelingverlies in een paranormale richting te laten sturen.
Je hoeft op internet niet lang te zoeken naar websites en forums waar men tweelingverlies ( vooral dat tijdens de zwangerschap ) aan het paranormale verbind, dat wil ik hier niet.
Natuurlijk is er niets op tegen, zoals ik schrijf, als een lotgenoot in zijn ervaringen aangeeft ergens baat bij gehad te hebben,
Het kost ondanks dat wij serieus te werk gaan en meewerken aan onderzoek, al genoeg moeite om deuren in de reguliere zorgverlening open te krijgen, en aandacht en begrip voor de gevolgen te krijgen, die wil ik niet laten dichtslaan door verhalen die hier niet passen en wel elders kunnen.
Er zijn op internet voldoende mogelijkheden voor hen die heil zoeken in het paranormale.
En alternatief genezers hebben op internet ook voldoende ruimte om reclame te maken.
Wij zijn er vooral om met elkaar te delen en in de herkenning elkaar te steunen, en waar mogelijk begrip daarvoor te verwerven.

En je zult er versteld van kunnen staan met welke smoezen en leugens sommige mensen zich proberen een weg in het forum te verkrijgen. Als dat tot doel heeft reclame te maken wil ik daar geen platvorm aan geven.
Dus liever stellig dan later veel onrust onder lotgenoten.
Ik hoop dat het zo iets duidelijker is.

Plaats reactie